Επιστολή-κόλαφος από σύζυγο στρατιωτικού: "οι γείτονες δίνουν φαγητό στα παιδιά μου"!

Η σύζυγος ενός στρατιωτικού συνέταξε μια επιστολή-κόλαφο "γι΄ αυτούς με τα κουστούμια που νομίζουν ότι οι στρατιωτικοί δεν έχουν πρόβλημα". Και είναι μια επιστολή που κανονικά θα έπρεπε να τους προβληματίσει αλλά κυρίως να τους κινητοποιήσει.

Διαβάστε την επιστολή:

Πήρα το θάρρος μετά από μια επιστολή που διάβασα από μία σύζυγο στρατιωτικού να στείλω και εγώ το δικό μου μήνυμα, με την παράκληση να τη δημοσιοποιήσετε.

Είμαστε και εμείς στην ίδια μοίρα… μόνο που τα δικά μου τα παιδιά είναι 5 και 6 χρονών και δεν πηγαίνουν ακόμα φροντιστήρια .. αν και να ήταν μεγαλύτερα δεν θα πηγαίνανε πάλι γιατί το δάνειο του σπιτιού είναι 650 ευρώ και του αυτοκινήτου που κάθε χρόνο κάνουμε και από μία επιμήκυνση είναι 200 ευρώ. Σύνολο 850 ευρώ… ο σύζυγος παίρνει 1050 μετά από 12 χρόνια υπηρεσίας. Άρα μου μένουν 200 ευρώ να μπορέσω να πάρω μερικά πράγματα από το σούπερ μάρκετ... μιας και σε αυτό είναι αυξημένες οι τιμές.

Έχω την τύχη να εργάζομαι τετράωρη στον ιδιωτικό τομέα και λέω έχω την τύχη γιατί με δυσκολία βρήκα και αυτήν.... εμείς έχουμε μεταθέσεις και δεν μας προτιμούν.....

Πριν αγοράσουμε το διαμέρισμα όπως και πολύ άλλοι ήμασταν μια χαρά.... είχε μόνο ο σύζυγος τη δική του δουλειά και δεν μας έλειπε τίποτα. Το ψυγείο μας ήταν πάντα γεμάτο. Δυστυχώς τώρα δεν έχει ούτε τα απαραίτητα..... από τις 30 του μήνα μέχρι τη 10 έχουμε 50 ευρώ για να συνεχίσουμε τον μήνα!!

ΚΥΡΙΟΙ ΜΟΥ, ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΑΛΑ;

Αλλά δεν τους ενδιαφέρει.... δεν ντρέπομαι που οι γείτονες με δίνουν φαγητό για τα παιδιά μου.... γιατί ξέρω ότι δεν θα πεινάσουν…Ο άντρας μου ντρέπεται που στο σούπερ μάρκετ δίνουν στα παιδιά μου σοκολάτες κάθε φορά που πηγαίνουμε, αλλά εγώ όχι γιατί ξέρω ότι δεν μπορώ να τους πάρω. Η ψυχολογία του και το ηθικό του έχει πέσει πολύ..... Οι τράπεζες στέλνουν εξώδικα..... αλλά ποιος θα τα πληρώσει; Έχω βάλει 3 στην άκρη μέχρι τώρα....Δεν είμαστε στον τόπο μας και στις υπηρεσίες αναγκάζομαι να παίρνω γυναίκα να προσέχει τα παιδιά για να μπορέσω να πάω στη δουλειά.. ποιος πληρώνει ΚΥΡΙΟΙ την κυρία να τα προσέχει με τα 300 ευρώ τα δικά μου πρέπει να πληρώσω νερό, κινητό, κοινόχρηστα, ΔΕΗ!! Δεν φτάνουν όμως για τους λογαριασμούς..... Τα γνωρίζετε αυτά....

Αυτοί με τα κουστούμια, όμως, νομίζουν ότι ενας στρατιωτικός δεν έχει πρόβλημα....

Ήρθε τον προηγούμενο μήνα η ΔΕΗ να μας κόψει το ρεύμα…γιατί δεν δέχονται διακανονισμό για 200 ευρώ.. θέλουν τα 130 μπροστά και τα υπόλοιπα σε μια δόση.. αν είχα δεν θα σας τα έδινα κύριε; Λέει ο σύζυγος, και η απάντηση ποια ήταν; Στρατιωτικός είστε κύριε, δεν έχετε;

Τέλος πάντων να μην σας κουράζω όπως οι περισσότεροι έτσι και εμείς δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε γάλα, ούτε τυρί για τα παιδιά μας..

Ποιος μπορεί όμως να καταλάβει τη δική μου ψυχολογία....; Ποιος μπορεί να μου δώσει δύναμη για να μπορέσω να σταθώ δίπλα στον άντρα μου.... που κάθε φορά που έχει υπηρεσία μου λέει την ίδια κουβέντα…τι πάω αφού δεν την πληρώνομαι..

Ποιος μπορεί να εξηγήσει στα παιδιά γιατί οι φίλοι μας έρχονται με σακούλες με ψώνια στο σπίτι μας. Έχω φτάσει ένα βήμα πριν την τρέλα! Μπορείτε να κάνετε κάτι για αυτό εσείς που οι τρόικα σας έβαλε τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι;

Που υπάρχει δημοκρατία και δεν την βλέπουμε; Μπορείτε να μου εγγυηθείτε ότι η τράπεζα δεν θα με αφήσει στους δρόμους;

Μια τελευταία ερώτηση.. γιατί στο δεξί χέρι φοράνε την ελληνική σημαία; Αφού την απαγόρευσε η τρόικα!!
Περικοπές στους μισθούς και ας υπάρχουν άνεργοι στα ίδια μας τα σπίτια.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

Εύχομαι εσείς με τα μεγάλα τα κεφάλια και τα μακριά κουστούμια να έχετε και εσείς παιδιά που να σε λένε μαμά – μπαμπά πεινάω, δώσε με κάτι και εσεις να κλαίτε γιατί το ψυγείο είναι άδειο.. έτσι θα καταλάβεται πως περνάμε!

http://www.onalert.gr

Αν σας άρεσε,πατήστε

Κοινοποιήστε το

Στο Google+

Μπείτε στη παρέα του Αλητάκου, απλά πατώντας "like"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...