Ανέκδοτο: Ο ψαράς και το πουλόβερ

Ανέκδοτο: Ο ψαράς και το πουλόβερ

Τέσσερις παντρεμένοι άντρες πήγαν να ψαρέψουν. Κουβεντιάζοντας άρχισαν να εξιστορούν πως κατάφεραν να πείσουν τις γυναίκες τους να τους αφήσουν να πάνε για ψάρεμα

"Εγώ της υποσχέθηκα ότι θα βάψω το σπίτι μέσα, έξω την επόμενη εβδομάδα" λέει ο ένας

"Σιγά τη υπόσχεση" λέει ο άλλος "Εγώ της υποσχέθηκα να καλύψω την αυλή και την πισίνα με μια πέργκολα"

"Αυτά είναι απλά πράγματα" λέει ο τρίτος "Εγώ της υποσχέθηκα να κάνω γενική ανακαίνιση στη κουζίνα, ντουλάπια και νέες ηλεκτρικές συσκευές"

Ο τέταρτος άκουγε αλλά δεν μιλούσε.
"Εσύ ρε μάγκα γιατί δε μιλάς; Ντρέπεσαι να μας πεις τι υποσχέθηκες; ή μήπως θες να πιστέψουμε ότι δεν υποσχέθηκες τίποτα;" τον ρώτησε ένας απ' αυτούς
"Εγώ ρε παιδιά έβαλα το ξυπνητήρι στις 5:30 το πρωί. Ξυπνάω εγώ, ξυπνά και η γυναίκα μου. Γυρίζω και της λέω. Σεξ ή ψάρεμα;" Και 'κείνη μου απαντά
"Μην ξεχάσεις να πάρεις ένα πουλόβερ μαζί σου!!"

Αν σας άρεσε,πατήστε

Κοινοποιήστε το

Στο Google+

Μπείτε στη παρέα του Αλητάκου, απλά πατώντας "like"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...